design

ACE velger IPnett

Get vant kundeserviceprisen 2013 innen bredb?nd. Samtidig har TV-distribut?rene tatt ansvar og er n? den bransjen som setter standarden for god kundeservice. TV-bransjen har satt

Get vant kundeserviceprisen 2013 innen bredb?nd. Samtidig har TV-distribut?rene tatt ansvar og er n? den bransjen som setter standarden for god kundeservice.

TV-bransjen har satt kundeservice h?yt opp p? prioriteringslisten de siste ?rene. Akt?rene i bransjen er de som i dag legger listen for hvordan kunder skal behandles, i f?lge tallene som ble presentert p? Callsenter-dagene 2013som gikk av stabelen i Oslo 23. og 24. april.
– Vi utfordrer b?de v?r egen og bransjens oppfatning av hva som er god service hver eneste dag. M?lrettet innsats og konstruktive tilbakemeldinger fra kundene v?re over lang tid skaper resultater. Kundesenteret v?rt gj?r en fantastisk innsats, og derfor er vi ikke overrasket over at kundene er forn?yde med servicen, sier direkt?r for kundesenteret til Get, Odd Fronth-Andersen.
Landets st?rste blindtest
Kundeserviceprisen ble i ?r delt ut for 15. ?r p? rad. Vinneren k?res ved hjelp av s?kalt ?mystery calling?, der observat?rer ringer selskapene som vanlige kunder. De respektive kundesentrene blir da vurdert p? hvordan de fungerer i forhold til blant annet innhold i samtalen, produktkunnskap, dialogform/tone, salgsevne og ikke minst service. De forskjellige fasene gis, i tillegg til totalopplevelsen ved henvendelsen, en score som danner grunnlaget for totalrangeringen
Fortsatt fokus p? god service
– Vi opplever at kundene krever mer av oss enn f?r, og det liker vi. Slaget mellom konkurrentene kommer til ? st? om hvem som klarer ? levere ekstraordin?r kundeservice, mener Odd Fronth-Andersen. Get er ikke i m?l, og vil fortsette ? jobbe hardt for ? skille seg ut p? kundeservice.
– Vi skal st? p? videre for ? bli v?rende p? topp. Det er get ? f? god kundeservice, avslutter Fronth-Andersen.
For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
?yvind Husby
Direkt?r for samfunnskontakt, Get
Mobil: + 47 93 44 41 40
e-post: [email protected]

A to już wiesz?  POLAR RC3 GPS Tour De France edition

2000

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy