?F completes the merger with Epsilon and resolves on an issue in kind

Prisen som beste nykommer i “Nordic Startup Awards 2012” gikk til SocialBoards, et norsk selskap som tilbyr sosial kundeservice. Enkelt forklart: Man lar kundene drive kundeservice.
? Med SocialBoards er det enklere enn noen gang ? f? innsikt dine kunders behov, gjennom ? samle inn viktig informasjon om hvordan de opplever dine produkter og tjenester. Kunder og andre interesserte samles p? samme sted for ? dele sp?rsm?l og svar, komme med ideer og forslag, rapportere feil – eller rett og slett bidra med erfaringer, skriver selskapet selv p? sine nettsider. Blant annet har selskapet f?tt startsiden.no, Choice Hotels og en rekke andre selskapet tatt i bruk l?sningen.

SocialBoards As leverer innovative l?sninger for sosial kundeservice, fortl?pende tilbakemeldinger og mer tradisjonelle sp?rreunders?kelser for web og mobil.

Authors

Related posts

Top