design

Bedrifter mangler kunnskap om nye top level domener

V?rens produktslipp er rett rundt hj?rnet og 1500 v?rnyheter, lanseres hos Clas Ohlson fremover. Her har vi samlet noen av trendene for ?rets hagesesong, med bilder av de nyhetene vi tror blir kundefavoritter.

Maskiner

Hagemaskinene blir det flere av i sortimentet. Batteriteknologien har utviklet seg raskt den siste tiden og prisen p? kraftige batterier har g?tt ned. Dette har resultert i et skred av nye kraftige batteridrevne maskiner. Flere av modellene bruker samme batteri som elektroverkt?y i samme serie. Dette har spredt seg fra fjor?rets trend med ett batteri til flere h?ndverkt?y. Batterier er en dyr komponent, og med ett batteri til flere verkt?y kan man senke prisene. I tillegg er det et mer milj?vennlig alternativ. Hvem trenger vel flere batterier uansett? I tillegg til batteridrevne tradisjonelle gressklippere, har det kommet flere robotgressklippere p? markedet. For forbrukerne betyr dette bedre teknologi og lavere priser. Vi har tatt inn 3 modeller fra Gardena til ?rets sesong, mot fjor?rets ene.

31-5279 Cotech gresstrimmer med kniver (batteri) kr.799,-
31-5326 Bosch Art 26 Li gresstrimmer kr.849,-
31-5290 Black&Decker 36V GlC3630L gresstrimmer kr. 1498,- Batteridrift ogs? p? st?rre maskiner som f.eks gressklippere
31-5327 Bosch Rotak 37 LI gressklipper kr. 3998,-
Gardena R70Li robotgressklipper (ny modell) kr. 13995,-

Hagevanning

Hagevanningsutstyret har endelig ogs? f?tt litt designhjelp etter flere ti?r i gul og gr?nn utf?relse. De siste ?rene har vi sett en stadig ?kende trend, vi tar interi?ret ut p? balkongene og i hagene v?re. ?rets hagevanningskoblinger skal g? i ett med hagens ?vrige designelementer og finnes n? i en diskré utf?relse i hvit og sort. Hageslanger har ogs? f?tt designhjelp, og finnes i ?r i flere farger for den fargeglade. ?rets store trend er pastellfarger, gjerne i kombinasjon med sterkere farger. Vi har stor tro p? at v?r rosa hageslange vil bli en popul?r fargeklatt i hagen.

31-1016 Grunnsett koblinger kr. 59,-
31-5365 Sort hageslange kr. 249,-
31-5365 Hvit hageslange kr. 249,-
31-5365 Rosa hageslange kr. 249,-
31-5288 Slangevinde Cocraft kr. 998,-

Hageheller

Salget av tradisjonelle hageheller av tre til uteplassen har de siste ?rene eksplodert. I ?r har vi tatt inn fem nye utf?relser, for st?rre valgfrihet. Til samtlige helletyper selger vi kantlister og hj?rner. Underside av plast gir rask og enkel montering. En morsom dings er hagehelle med solpanel og LED-lamper for god stemning p? sene sommerkvelder.
31-5223 Hagehelle kunstgress 4 pk. kr. 149,-
31-5224 Hagehelle kunsttre 4 pk. kr. 149,-
31-5225 Hagehelle solpanel/lamper 1 pk. kr. 119,-
31-5226 Hagehelle kunstgranitt 4 pk. kr. 199,-
31-5227 Hagehelle kunstskifer 4 pk. kr. 199,-

Infravarmere
36-5149 Infravarmer med fjernkontroll for montering p? vegg eller i tak. kr. 699,-
36-5127 Takpendel som skaper en herlig atmosf?re p? terrassen, partyteltet etc. Gir b?de varme og lys. kr. 499,- Perfekt for overbygget uteplasser, eller i Pergolaen. 230 V/750 W. del som skaper en herlig atmosf?re p? terrassen, partyteltet etc. Gir b?de varme og lys. kr. 499,- Perfekt for overbygget uteplasser, eller i Pergolaen. 230 V/750 W.
Alt materiell kan fritt benyttes av pressen. ?nsker dere flere hagedingser, produkter i andre kategorier, produkter til utl?n, eller har andre sp?rsm?l? Ta gjerne kontakt.

Det lille postordrefirmaet, grunnlagt av Clas Ohlson i 1918, har blitt en vellykket europeisk retailkjede. Hver eneste dag hjelper de approx. 4 000 ansatte, i Sverige, Norge, Finland, Storbritannia og Kina, kunder med ? finne l?sninger som passer deres hjemmeprosjekter.
V?r lidenskap for fiffige produkter viser seg i alt vi gj?r. Det er en arv fra v?r grunnlegger, som tilbrakte mange netter med ? klekke ut smarte l?sninger p? hverdagslige problemer. V?r sanne interesse for ? finne p?litelige og smarte produkter er en av ?rsakene til hvorfor vi har lyktes hvert ?r siden oppstarten.
V?r bedriftskultur preges av den spesielle Clas Ohlson-?nden, som kommer til syne gjennom v?r ansvarsf?lelse, lag?nd, gjensidig respekt og ?penhet rundt utveksling av tanker og ideer. Vi bryr oss om kundene, de ansatte og samfunnet i sin helhet. Lav personalutskifting, gode resultater i sp?rreunders?kelser blant de ansatte og kundeservice, som gjentatte ganger har f?tt priser, er resultater av v?r grunnleggers filosofi.

Similar Posts