Budskapet tilpasses hvem som er i butikken

I dag lanserer Cillion AS et nytt markedsf?ringskonsept for detaljhandelen basert p? segmentbasert ansiktsgjenkjenning og digital signage. L?sningen gj?r det mulig ? tilpasse informasjonen i sanntid slik at rett person f?r riktig budskap.

L?sningen bygger p? teknologiplattformen Omnivex som styrer alt av visninger basert p? informasjon fra en rekke kilder. N? kan l?sningen ogs? ta hensyn til hvilke kundesegment som faktisk er i butikken.
Kameraer i butikken er koblet mot en egen programvare som ved hjelp av avanserte algoritmer kan plassere butikkens kunder i forh?ndsdefinerte segmenter ut fra ansiktstrekk. For eksempel kj?nn, alder, eller hvorvidt kundene bruker briller eller ikke.
Sammen med informasjon fra forretningssystemet kan digitale visningsflater i butikken levere kj?psutl?sende informasjon tilpasset kundene i butikken og forretningsmessige parametere som p?g?ende kampanjer, lagerstatus eller lignende.
– Dette er nytt og banebrytende, og gir markedsf?rere en helt ny verkt?ykasse av muligheter. Det vi har h?rt om p? internasjonale messer i ?revis er n? tilgjengelig i Norge, sier salgs- og markedssjef Geir Engh i Cillion.
Visning av reklame og markedsf?ringsbudskap p? en skjerm eller annen visningsflate har eksistert lenge, men l?sningene er i stor grad basert p? statisk informasjon, og krever manuell endring.
Omnivex er en integrert l?sning for digitale signage som bygger p? sanntids informasjon fra forskjellige datakilder. Informasjonen p? visningsflatene kan tilpasses forretningsinformasjon fra en rekke datakilder, samt hendelser som for eksempel tid p? dagen, v?ret ute, lagerstatus og mye mer.
– Omnivex setter en ny standard for dynamisk, m?lrettede budskap, og viser for alvor at digital signage er mye mer enn bare dyre plakater, sier Engh.
Kampanjer kan planlegges i forveien, det kan tas hensyn til geografiske forskjeller og ulik varebeholdning og uforutsette hendelser. Endringer i en p?g?ende kampanje kan gjennomf?res p? minuttet. Innholdet blir dynamisk og m?lrettet.
For mer informasjon, kontakt:
Salgs- og markedssjef Geir Engh i Cillion AS, mobil: 924 21 433, epost: [email protected]
Om Cillion
Cillion representerer ledende produsenter og leverand?rer av programvare, utstyr og l?sninger for informasjonsflyt og dokumenth?ndtering. Cillion fokus er ? ligge i fremkant og ta en innovativ rolle ved ? tilby nye l?sninger tilpasset kundens behov for en smart hverdag. Via partnerskap med Ricoh International representerer Cillion varemerkene Nashuatec og Rex Rotary, og gjennom partnerskap med Dataserver representerer vi teknologiplattformen Omnivex.
Cillion har hovedkontor i Oslo, har 30 ansatte og en ?rlig omsetning p? ca 75 millioner kr. Cillion har direktesalgsavdelinger og produkt- l?sningsspesialister, og arbeider n?rt med et antall forhandlere i Norge. Les mer p? www.cillion.no.
Om Omnivex
L?sningene til Omnivex samler inn, behandler og presenterer m?lrettet informasjon p? tvers av hele organisasjoner til en rekke forskjellige visningsflater. Blant annet skjermer, trykksensitive visningsflater, glassflater, nettbrett med mer. L?sningene leverer sanntids visuell informasjon p? rett tid og sted, slik at mottakeren settes i stand til ? ta bedre og mer informerte beslutninger. Les mer p? www.omnivex.com.

Vedlagte filer
0050Send som e-post

Authors

Related posts

Top