Data

ComAround arrangerer Self Service Inspiration Day i forbindelse med Self Service Awards 2014

05-09-2014 07:30 ComAround Norway AS Den 30. oktober avholdes det femte Self Service Awards p? Cirkus p? Kungliga Djurg?rden i Stockholm. Arrangementet, som p?skj?nner organisasjonene og individene som p? forskjellige m?ter har lykkes best med supportarbeidet ved hjelp av ComArounds selvbetjeningstjeneste, etterf?lger i ?r Self Service Inspiration Day.

Den 30. oktober avholdes det femte Self Service Awards p? Cirkus p? Kungliga Djurg?rden i Stockholm. Arrangementet, som p?skj?nner organisasjonene og individene som p? forskjellige m?ter har lykkes best med supportarbeidet ved hjelp av ComArounds selvbetjeningstjeneste, etterf?lger i ?r Self Service Inspiration Day.
Self Service Inspiration Day er en hel dag med forelesninger, praktiske eksempler, workshops og erfaringsutvekslinger. Stedet er Hotell Hasselbacken p? Djurg?rden i Stockholm, 30. oktober. Dagen ledes av Göran Adlén, som er trendanalytiker, forfatter og en av Sveriges mest brukte forelesere. Vi f?r l?re om trendspottingen hans , og vi f?r praktiske eksempler og foredrag av Ann-Marie Ovin, CIO i Advokatfirman Vinge, og ?rets Servicedesk Manager Daniel W?g fra Systembolaget. Om ettermiddagen blir det blant annet samtaler om markedsf?ring av Self Service i organisasjonen og kreative workshops sammen med ComArounds utviklere.
Om kvelden avholdes Self Service Awards 2014 p? Cirkus p? Djurg?rden. Arrangementet holdes for femte ?r p? rad. Det er en p?skj?nnelse for organisasjonene og individene som har lykkes best med ? st?tte og effektivisere supportarbeidet ved hjelp av ComArounds selvbetjeningstjeneste i l?pet av det siste ?ret. ?rets kategorier er ?rets strategiske support, ?rets migrering, ?rets nykommer og ?rets Self Service Star. Den siste kategorien ble lansert i 2013 for ? l?fte frem individene og gi en pris til den personen som med en spesiell prestasjon har gjort arbeidet med selvbetjening til en suksess i organisasjonen.
Vi er stolte over ? kunne presentere ?rets Self Service Awards-jury, som har lang erfaring med support og Self Service. Lars-Ola Lundqvist er ny juryformann. Han er administrerende direkt?r hos Support Services Institute (SSI) i Sverige. Juryens ?vrige medlemmer er Jaana Strand, stedfortredende juryformann og en av ComArounds grunnleggere, Sebastian Teeling, instrukt?r/prosjektleder hos ComAround i Sverige, og Per-Kristian Nyborg, som er instrukt?r/prosjektleder hos ComAround i Norge.
Den 23. september presenteres de nominerte, og vinnerne k?res den 30. oktober p? Cirkus p? Kungliga Djurg?rden i Stockholm.
Hvis du ?nsker mer informasjon, kan du se www.comaround.no eller kontakte:
Therese Walve
Prosjektleder Self Service Awards 2013, ComAround
E-post: [email protected]
Telefon: +46 (0)8 580 886 31

Om ComAround
ComAround er en internasjonal gasellebedrift som har spesialisert seg p? Zero Level-support. I mer enn tjue ?r har vi utviklet smarte nettbaserte selvbetjeningstjenester som gj?r at alle som jobber med en digital enhet, raskt og enkelt kan l?se sine problemer online. D?gnet rundt, ?ret rundt, l?ser ComAround Zero? problemer og svarer p? sp?rsm?l hos v?re kunder i over 100 land.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy