Innovasjon

Epson lanserer ny blekkemballasje

Emballasjen for blekk som selges p? nett endres av hensyn til merkevaren og kundene
7. april 2014 ? For ? beskytte merkevaren og kundene som kj?per blekkpatroner p? nett, har Epson lansert ny emballasje. Denne reduserer pakkest?rrelsen med 40 %, og sikrer at blekk som kj?pes gjennom tredjepartsforhandlere og nettbutikker kan identifiseres som originale Epson-produkter.
Den nye Easy Mail-emballasjen er fremstilt av milj?vennlig, brun lettvektskartong, er klar til postsending og passer i europeiske postkasser. Forseglingen sikrer at alle fors?k p? ? ?pne pakken er synlige, og bidrar dermed til ? beskytte innholdet. Klistremerkene med produktidentifikasjon gj?r det lett for avsendere og sluttbrukere ? kjenne igjen produktet, og har originale produkthologrammer for trygg handel.
– Den nye emballasjen gj?r forsendelse av produktene enklere b?de for v?r egen nettsalgsavdeling og for tredjepartsforhandlere. Det betyr ogs? at sluttkundene alltid skal f? produktene i original Epson-emballasje med tydelige ekthetsbevis i form av produktidentifikasjonsmerker og hologrammer, sier markedssjef Solfrid Dyrrdal Liland i Epson Norge.
– Vi vet om tilfeller der nettbutikker har fjernet ytteremballasjen fra blekkproduktene for ? redusere pakkest?rrelsen og spare porto. Det betyr at sluttkunden ikke kan v?re sikker p? originalproduktet, og den provisoriske emballasjen som brukes i stedet kan variere b?de med hensyn til utseende og beskyttende egenskaper. Vi vil at sluttkundene skal motta produktene i best mulig stand, og p? en slik m?te at de kan v?re sikre p? at de f?r det de har betalt for. Den nye emballasjen s?rger for det, avslutter Liland.
Den nye emballasjen innf?res for Epsons bestselgende Claria- og DURABrite-flerpakninger i april 2014, f?r den tas i bruk for andre blekkpatronpakker.

Om Epson
Epson er en ledende global akt?r innen bildeprodukter inkludert skrivere, 3LCD projektorer og sm? ?og mellomstore LCD?er. Med en innovativ og kreativ kultur, fokuserer Epson p? med sine produkter – kjent for overlegen kvalitet, funksjonalitet, kompakthet og energieffektivitet ? ? overg? visjonen og de forventninger kunder har verden over.

Ledet av det Japan-baserte Seiko Epson Corporation, best?r Epson Group av over 73.000 ansatte i 94 selskaper rundt om i verden, og er stolt av vedvarende bidrag til det globale milj?et og til lokalsamfunn der Epson er representert. http://global.epson.comOm Epson Europe
Epson Europe B.V. er konsernets regionale hovedkontor for Europa, Midt-?sten, Russland og Afrika og er lokalisert i Amsterdam. Epson Europe hadde 1655 ansatte og en omsetning p? 1540 millioner euro i regnskaps?ret 2012. http://www.epson-europe.comMilj?visjon 2050
http://eco.epson.com
Vedlagte filer
PDF-dokument 1200Send som e-post

Similar Posts