Feil i mobilnettet rettet

(Fornebu, 30. oktober) Feilen i mobilnettet som oppstod 19:20 torsdag kveld ble rettet 21:35. Feilen oppstod etter en oppgradering av Telenors nett, og rammet 2G og 3G trafikk i hele landet. Verken n?dnumre eller fastnettet ble rammet av feilen.
– Vi beklager p? det sterkeste de ulempene som feilsituasjonen har medf?rt for v?re kunder. Dette er en feilsituasjon som ikke skal skje, vi skal n? g? gjennom v?re rutiner for ? sikre at lignende feilsituasjon ikke skjer igjen, sier Berit Svendsen, administrerende direkt?r i Telenor Norge.
4G-trafikk eller trafikk til andre operat?rer ble ikke rammet av feilen.
Telenors kriseledelse var samlet p? Fornebu under feilsituasjonen og operasjonsledelsen jobbet fortl?pende for ? feils?ke og analysere feilsituasjonen. Feilen ble raskt rettet n?r feil?rsaken ble identifisert.
For ytterligere informasjon:
Ring pressetelefonen p? tlf 800 80 900

Telenor Norge er landets st?rste leverand?r av tele- og datatjenester. Via v?rt mobilnett og fastnett leverer vi tjenester innen telefoni, bredb?nd og kabel-tv til privat- og bedriftskunder over hele landet. Vi selger ogs? tjenester til andre telekom-operat?rer.Vi har 4200 medarbeidere fordelt p? over 30 arbeidssteder rundt om i Norge, inkludert Svalbard. Hovedkontoret v?rt ligger p? Fornebu i B?rum.

Authors

Related posts

Top