Feil i Telenors mobilnett

(Fornebu, 30, oktober) Vi opplever for tiden feil med Telenors mobilnett. Vi har ingen indikasjoner p? feil i fastnett eller med n?dnummer.
Kriseledelse er satt, og vi jobber n? med ? f? oversikt over situasjonen.
For kundene betyr feilen at noen ikke f?r tilgang til nettet. Noen kunder f?r tilgang til nettet, og ser det ser ut til at de f?r ringt til fasttelefon og til andre operat?rer.Det ser ut til at feilen ligger i sentral server.

Vi oppdaterer denne s? fort vi har mer informasjon om saken. Politiet melder at kunder som ikke kommer igjennom til 112 m? ta ut simkort f?r de ringer eller restarte mobilen uten ? trykke PIN-Koden. Da kommer du igjennom. Politiet kan ogs? overf?re til 110 og 113.

Telenor Norge er landets st?rste leverand?r av tele- og datatjenester. Via v?rt mobilnett og fastnett leverer vi tjenester innen telefoni, bredb?nd og kabel-tv til privat- og bedriftskunder over hele landet. Vi selger ogs? tjenester til andre telekom-operat?rer.Vi har 4200 medarbeidere fordelt p? over 30 arbeidssteder rundt om i Norge, inkludert Svalbard. Hovedkontoret v?rt ligger p? Fornebu i B?rum.

Authors

Related posts

Top