Get har Norges beste kundesenter innenfor bredb?nd

Get har for andre ?r p? rad vunnet prisen for Norges beste kundesenter innenfor bredb?nd.
– Bredb?nd er en komplisert tjenestekategori som krever h?y fagkunnskap, pedagogiske evner og god kundebehandling for ? mestre. Medarbeiderne v?re gj?r en fantastisk innsats, og s?rger for at kundene v?re blir stadig mer forn?yde. Vi er b?de stolte og glade for ? bli k?ret til Norges beste kundeservice innenfor bredb?nd for andre ?r p? rad, sier Odd Fronth-Andersen, direkt?r for Gets kundesenter.
Landets st?rste blindtest
Kundeserviceprisen ble i ?r delt ut for 16. ?r p? rad. Vinneren k?res ved at observat?rer ringer selskapene som vanlige kunder. Kundesentrene blir vurderte p? hvordan de fungerer i forhold til blant annet innhold i samtalen, produktkunnskap, dialogform/tone, salgsevne og ikke minst service. Til slutt gis en score som danner grunnlaget for totalrangeringen.
– Dagens konsumenter er godt informerte og har h?ye krav, og det liker vi. M?let v?rt er ? gi kundene ekstraordin?r kundeservice hver eneste dag. At blindtestene bekrefter at vi leverer f?rsteklasses service viser at vi gj?r mye riktig, samtidig er kundeserviceprisen en skikkelig vitamininnspr?ytning som vil gj?re oss enda bedre, sier Odd Fronth-Andersen.

Get har vunnet kundeserviceprisen i kategorien bredb?nd i 2014 og 2013.
31001470Send som e-post

Authors
Top