Internett har passert TV

Det blir stadig viktigere for oss hvordan vi bor i ferien. Viktigst av alt er beliggenheten, noe som b?de og nordmenn og svensker er enige om. Og at frokosten helst skal inng? i prisen. Derimot er vi nordmenn generelt litt mer kresne enn svenskene, og bestiller som oftest hotell med bedre standard. N?r det gjelder meningen om hvor man f?r den beste hotellopplevelsen, er svensker og nordmenn enige: Det er Hilton som gjelder.
? Generelt sett har nordmenn og svensker en felles oppfatning om hvordan man ?nsker ? bo i ferien. Beliggenhet er viktigst, s? f?lger pris. Nordmenn bor som regel litt bedre, mens svensker er villige til ? betale mer for ? f? bo p? et hotell som ligger skikkelig bra til, sier Ingela Schönning, kommunikasjonssjef i Reisefeber.
Unders?kelsen for Reisefeber ble utf?rt i juni, og 900 nordmenn og 1500 svensker svarte p? sp?rsm?l om hoteller og weekendreiser.
Den beste hotellopplevelsen if?lge nordmennene
Hilton
Marriott
Hotellene i Barcelona, K?benhavn og Praha
Den beste hotellopplevelsen if?lge svenskene
Hilton
Helmsley Park Hotell (New York)
Hotellene i Barcelona

For mer informasjon, kontakt:

Ingela Schönning, kommunikasjonssjef Resia Travel Group

Telefon: +46 761 10 97 36 eller e-post: [email protected]
Om Reisefeber
Reisefeber ble etablert i 1998 og er et av Skandinavias ledende reisebyr?er p? Internett. Selskapet henvender seg til privatreisende og selger prim?rt pakkereiser, flybilletter, hotellopphold og underholdnings-/arrangementsbilletter til reisem?l verden over.
Reisefeber er et varemerke innen Resia Travel Group. I morselskapet Resia Travel Group AB inng?r datterselskapene Resia AB og Bengt-Martins AB samt varemerkene Cruise Market, Ticket Service, Hyttespecialisten og Flygofar. Resia Travel Group omsetter for cirka fire milliarder kroner og har dr?ye 500 medarbeidere med hovedkontor i Göteborg.
Vedlagte filer
1000

Authors

Related posts

Top