programvare

Jabra annoncerer de nordiske vindere til EMEA Partner Prisceremoni

Elkj?p blir hovedsponsor for Lillestr?m fotball de neste to ?rene. Draktplassen gis bort til et veldedig form?l.
I dag blir det kjent at Elkj?p skal v?re hovedsponsor for LSK i to ?r fremover. Vi gj?r imidlertid en vri, og gir bort sponsorplassen p? spillerdrakten til R?de Kors og Vann for livet; et prosjekt Elkj?p har st?ttet siden 2008.
Barcelona har i flere ?r profilert et veldedig form?l p? sine drakter. Gjennom ? gj?re som storklubben h?per Elkj?p og Lillestr?m ? skaffe oppmerksomhet og kjennskap til Vann for livet.
– Vi er opptatt av at dette skal v?re et synlig og engasjerende sponsorat. Vi h?per at vi sammen med LSK, deres spillere, st?ttespillere og fans f?r l?ftet fram en viktig sak og samtidig generere mer midler enn tidligere, sier Ronny Blomseth, konsernsjef i Elkj?p Nordic AS.
Tette b?nd
De siste ?rene har Elkj?p v?rt Vann for livets st?rste samarbeidspartner, og st?ttet prosjektet med ?tte millioner kroner. Elkj?p har ogs? tidligere v?rt hovedsponsor for Lillestr?m. N? forenes de to:
– LSK og Elkj?p har alltid hatt tette b?nd. De siste ?rene har Elkj?p og Vann for livet hatt det samme. Vi er utrolig glade for at vi n? f?r kombinert v?re hjertesaker. Det er f?rste gangen dette gj?res i Norge og vi er stolte og glade for ? ha f?tt til dette, sier Blomseth.
Ogs? i Lillestr?m er det stor stolthet knyttet til den nye avtalen.
– Det er uten tvil mitt stolteste ?yeblikk i mine 13 ?r i LSK, sier markedsdirekt?r Robert Lauritsen.
– ? kunne f? lov til ? v?re f?rst i Norge med ? promotere en veldedig sak p? LSKs drakter er noe vi har dr?mt om lenge. At Elkj?p n? gir oss muligheten til ? gi bort draktplassen til ?Vann for livet? er fantastisk bra, sier markedsdirekt?r Robert Lauritsen.

Les mer om prosjektet og avtalen p? www.vannforlivet.no og www.lsk.no—————————————–
FAKTA, ELKJ?P + LSK = Vann for livet
– Vann for livet-prosjektet bygger br?nner p? landsbygda i flere land i Afrika. Rent vann er livsn?dvendig og selve grunnlaget for utvikling. En br?nn med rent vann gir bedre helse, tid til utdanning, lek og mulighet til ? drive med inntekstgivende arbeid. I dag mangler over en milliard mennesker tilgang til vann.
– Som den f?rste norske fotballklubben vil LSK i 2012-sesongen promotere et veldedig form?l p? hovedsponsorplassen p? spillerdrakten. Dette gj?res i samarbeid med hovedsponsor Elkj?p.
– Elkj?p har v?rt den st?rste bidragsyteren til Vann for livet siden 2008 og samlet inn over ?tte millioner kroner. Elkj?p ?nsker n? ? l?fte dette ytterligere gjennom samarbeidet med Lillestr?m fotballklubb.
– Elkj?p har gitt bort plassen p? skjortene til Vann for livet, samt at prosjektet vil vises gjennom profilering p? stadion. Vi har dessuten planlagt en rekke aktiviteter for ? ?ke innsamlingen; blant annet vil 10 kroner per solgte billett og en andel av salget fra kiosk og supportereffekter g?r til Vann for Livet. Man vil ogs? finne b?sser p? stadion, eller kunne donere direkte p? nett. Elkj?p er et av Nordens st?rste handelsforetak innen forbrukerelektronikk og elektriske husholdningsapparater, og omsatte for NOK 26,2 milliarder i regnskaps?ret 2012/13. Driftsresultatet var NOK 1.100 millioner. Konsernet har etablert detaljistvirksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, F?r?yene, Tsjekkia og Slovakia, med hovedforankring rundt stormarkedskonseptet. Alle de 285 varehusene i Norden f?r i hovedsak sin vareforsyning fra egen distribusjonsvirksomhet, med sentrallager i Jönköping p? 100.000 kvadratmeter. Ca 7.000 ansatte er sysselsatt i Elkj?p-konsernet, som er eid av britiske Dixons Retail, en av Europas st?rste forhandlere innen forbrukerelektronikk.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy