Jan Christian (17) blir ekspert for Telenor

(Troms?, 28. mars 2014) I forbindelse med ?pningen av 77 nye butikker i Norge har Telenor satt sammen et panel med landets mest avanserte mobilbrukere. En av de utvalgte er 17 ?r gamle Jan Christian Johansen fra Troms?.

Fredag fikk Johansen ?ren av ? ?pne den splitter nye Telenorbutikken p? Jekta Storsenter i Troms? sammen med lederen for Mobil i Telenor, Bj?rn Ivar Moen.

? Det er veldig spennende ? f? v?re med p? utviklingen av fremtidens mobiltjenester, sier Johansen, som ser frem til den videre dialogen med Telenor.

Den avanserte mobilkunden fra Troms? er invitert til en innovasjonsdag p? Telenors hovedkontor p? Fornebu sammen med ?tte andre mobilkunder fra hele Norge. Her vil han delta i samtaler med Telenors eksperter om fremtidens mobiltjenester.

Bruker telefonen til alt
Johansen kan med rette kalles en avansert mobilkunde. Han er faktisk en av de med h?yest forbruk av data i hele Troms, og forteller at han har med seg telefonen nesten hele dagen.

? Jeg bruker mobilen aller mest til sosiale medier, databruk og diverse nettsider. I tillegg ringer jeg 4-5 timer hver dag og sender et stort antall SMS, sier han.

Han tror ogs? flere bruker telefonen som verkt?y til mer hverdagslige ting. Enten ved hjelp av applikasjoner, eller ved ? benytte seg av enkle verkt?y som ligger i funksjonene til selve telefonen.

? Fordelen med mobilen er at man til har tilgang til nesten alt hele tiden, enten det er v?rmeldingen, nyheter, private bilder, sosiale medier eller egen kalender.

Bj?rn Ivar Moen synes det er spennende ? h?re hva superbrukere som Johansen tenker om fremtidens mobiltjenester.

? Selv om vi har tjenesteutviklere og ingeni?rer i toppklasse, s? er det alltid nyttig ? snakke med kundene. Vi jobber kontinuerlig med sp?rsm?l om hva kan vi bli bedre p?, og hva kundene ?nsker, sier Moen.

Avansert bruk krever avanserte butikker
Telenor ser en klar fordel med ? komme tett p? kunden i butikk i stedet for at all kundekontakt skjer over nettet. Moen forteller at avanserte tjenester og smart mobilbruk gj?r at flere ?nsker butikker som tar kundene p? alvor.

? Internett gir gode muligheter for selvbetjening og hjelp, men kundene ?nsker i tillegg ? sjekke ut nye modeller, f? personlig hjelp til hvilket abonnement de trenger og hva slags mobil som passer best til eget forbruk. Det er faktisk flest avanserte kunder som benytter seg av mulighetene for r?d og veiledning i butikk, sier Bj?rn Ivar Moen.

Moen mener at butikkene inviterer til utforskning og lek.

? Butikken er ogs? et sted for relasjoner med eksisterende og potensielle kunder. Det nye konseptet tar kundenes behov p? alvor, og det skal v?re et rom for noe mer enn salg. Alle modellene er koblet til nettet og kundene skal kunne erfare hvordan produktene og tjenestene virker allerede mens man er i butikk. Telenorbutikken skal v?re et rom for utforskning og lek med det nyeste innen mobilteknologi og god kunder?dgivning, sier Moen.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:
Informasjonssjef i Telenor Mobil, Anders Krokan, tlf. 952 09 037 eller mail: [email protected]

Telenor Norge er landets st?rste leverand?r av tele- og datatjenester. Via v?rt mobilnett og fastnett leverer vi tjenester innen telefoni, bredb?nd og kabel-tv til privat- og bedriftskunder over hele landet. Vi selger ogs? tjenester til andre telekom-operat?rer.Vi har 4200 medarbeidere fordelt p? over 30 arbeidssteder rundt om i Norge, inkludert Svalbard. Hovedkontoret v?rt ligger p? Fornebu i B?rum. 1100Send som e-post

Authors

Related posts

Top