Kevin (28) fra Skien utvalgt av Telenor

(Skien, 28. mars 2014) I forbindelse med ?pningen av 77 nye butikker i Norge har Telenor satt sammen et panel med landets mest avanserte mobilbrukere. En av de utvalgte er 28 ?r gamle Kevin Brattrud Svendsen fra Skien.
Brattrud Svendsen fikk ogs? ?ren av ? ?pne den splitter nye Telenorbutikken i Kongensgate i Skien sammen med administrerende direkt?r i Telenor Norge, Berit Svendsen.

? Det er veldig spennende ? f? v?re med p? utviklingen av fremtidens mobiltjenester, sier Brattrud Svendsen, som ser frem til den videre dialogen med Telenor.

Den avanserte mobilkunden fra Skien er invitert til en innovasjonsdag p? Telenors hovedkontor p? Fornebu sammen med ?tte andre mobilkunder fra hele Norge. Her vil han delta i samtaler med Telenors eksperter om fremtidens mobiltjenester.

Bruker telefonen til alt
Kevin Brattrud Svendsen kan med rette kalles en avansert mobilkunde. Han er faktisk en av de med h?yest forbruk av data i hele Telemark, og forteller at han har med seg telefonen nesten hele dagen.

? Jeg bruker telefonen til alt jeg foretar meg gjennom dagen. Den er med p? trening, n?r jeg lager mat, h?rer p? musikk og har kontakt med venner. Jeg finner stadig apper og andre ting som kan gj?re hverdagen enklere. Telefonen ligger kun i ro n?r jeg sover, sier han.

Berit Svendsen, administrerende direkt?r i Telenor Norge, synes det er spennende ? h?re hva superbrukere som Kevin tenker om fremtidens mobiltjenester.

? Selv om vi har tjenesteutviklere og ingeni?rer i toppklasse, s? er det alltid nyttig ? snakke med kundene. Vi jobber kontinuerlig med sp?rsm?l om hva kan vi bli bedre p?, og hva kundene ?nsker, sier Svendsen.

Avansert bruk krever avanserte butikker
Telenor ser en klar fordel med ? komme tett p? kunden i butikk i stedet for at all kundekontakt skjer over nettet. Svendsen forteller at avanserte tjenester og smart mobilbruk gj?r at flere ?nsker butikker som tar kundene p? alvor.

? Internett gir gode muligheter for selvbetjening og hjelp, men kundene ?nsker i tillegg ? sjekke ut nye modeller, f? personlig hjelp til hvilket abonnement de trenger og hva slags mobil som passer best til eget forbruk. Det er faktisk flest avanserte kunder som benytter seg av mulighetene for r?d og veiledning i butikk, sier Berit Svendsen.

Svendsen mener at butikkene inviterer til utforskning og lek.

? Butikken er ogs? et sted for relasjoner med eksisterende og potensielle kunder. Det nye konseptet tar kundenes behov p? alvor, og det skal v?re et rom for noe mer enn salg. Alle modellene er koblet til nettet og kundene skal kunne erfare hvordan produktene og tjenestene virker allerede mens man er i butikk. Telenorbutikken skal v?re et rom for utforskning og lek med det nyeste innen mobilteknologi og god kunder?dgivning, sier Svendsen.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:
? Informasjonssjef i Telenor Mobil, Anders Krokan, tlf. 952 09 037 eller mail: [email protected]

Telenor Norge er landets st?rste leverand?r av tele- og datatjenester. Via v?rt mobilnett og fastnett leverer vi tjenester innen telefoni, bredb?nd og kabel-tv til privat- og bedriftskunder over hele landet. Vi selger ogs? tjenester til andre telekom-operat?rer.Vi har 4200 medarbeidere fordelt p? over 30 arbeidssteder rundt om i Norge, inkludert Svalbard. Hovedkontoret v?rt ligger p? Fornebu i B?rum.

Authors

Related posts

Top