Innovasjon

Kjersti (34) utvalgt av Telenor

04-04-2014 12:04 Telenor Norge I forbindelse med ?pningen av 77 nye butikker i Norge, har Telenor satt sammen et panel med landets mest avanserte mobilbrukere. I ?stfold er den utvalgte 34 ?r gamle Kjersti Andersen Kylander .

(Fredrikstad, 4. april 2014) I forbindelse med ?pningen av 77 nye butikker i Norge, har Telenor satt sammen et panel med landets mest avanserte mobilbrukere. I ?stfold er den utvalgte 34 ?r gamle Kjersti Andersen Kylander.
Andersen Kylander fikk ogs? ?ren av ? ?pne den splitter nye Telenorbutikken p? Torvbyen Kj?pesenter i Fredrikstad sammen med administrerende direkt?r i Telenor Norge, Berit Svendsen.
? Det er kjempespennende ? f? v?re med p? dette prosjektet. Utviklingen av fremtidens mobiltjenester er noe jeg selvf?lgelig er interessert i, sier Andersen Kylander, som ser frem til den videre dialogen med Telenor.
Den avanserte mobilkunden fra ?stfold er invitert til en innovasjonsdag p? Telenors hovedkontor p? Fornebu sammen med ?tte andre mobilkunder fra hele Norge. Her vil hun delta i samtaler med Telenors eksperter om fremtidens mobiltjenester.
Bruker telefonen til alt
Andersen Kylander kan med rette kalles en avansert mobilkunde. Hun er faktisk en av de med h?yest forbruk av data i hele ?stfold, og forteller at hun har med seg telefonen nesten hele dagen.
? Jeg sender 400-500 tekstmeldinger i m?neden og snakker flere timer i telefonen hver dag. Jeg bruker ogs? internett p? telefonen til informasjonshenting og har et par spill som jeg morer meg med innimellom, sier hun.
Kjersti Andersen Kylander tror flere bruker telefonen som verkt?y til mer hverdagslige ting. Enten ved hjelp av applikasjoner, eller ved ? benytte seg av enkle verkt?y som ligger i funksjonene til selve telefonen.
? Jeg bruker for eksempel telefonen til mail, kalender, varslinger, vekkeklokke, notater, bilder av viktig informasjon osv. Uten telefon stopper min verden opp, for den er et utrolig godt hjelpemiddel for meg, sier hun.
Berit Svendsen synes det er spennende ? h?re hva superbrukere som Johansen tenker om fremtidens mobiltjenester.
? Selv om vi har tjenesteutviklere og ingeni?rer i toppklasse, s? er det alltid nyttig ? snakke med kundene. Vi jobber kontinuerlig med sp?rsm?l om hva kan vi bli bedre p?, og hva kundene ?nsker, sier Svendsen.
Avansert bruk krever avanserte butikker
Telenor ser en klar fordel med ? komme tett p? kunden i butikk i stedet for at all kundekontakt skjer over nettet. Svendsen forteller at avanserte tjenester og smart mobilbruk gj?r at flere ?nsker butikker som tar kundene p? alvor.
? Internett gir gode muligheter for selvbetjening og hjelp, men kundene ?nsker i tillegg ? sjekke ut nye modeller, f? personlig hjelp til hvilket abonnement de trenger og hva slags mobil som passer best til eget forbruk. Det er faktisk flest avanserte kunder som benytter seg av mulighetene for r?d og veiledning i butikk, sier Berit Svendsen.
Svendsen mener at butikkene inviterer til utforskning og lek.
? Butikken er ogs? et sted for relasjoner med eksisterende og potensielle kunder. Det nye konseptet tar kundenes behov p? alvor, og det skal v?re et rom for noe mer enn salg. Alle modellene er koblet til nettet og kundene skal kunne erfare hvordan produktene og tjenestene virker allerede mens man er i butikk. Telenorbutikken skal v?re et rom for utforskning og lek med det nyeste innen mobilteknologi og god kunder?dgivning, sier Svendsen.
For ytterligere informasjon vennligst kontakt:
Informasjonssjef i Telenor, Anders Krokan, tlf. 952 09 037 eller mail: [email protected] Norge er landets st?rste leverand?r av tele- og datatjenester. Via v?rt mobilnett og fastnett leverer vi tjenester innen telefoni, bredb?nd og kabel-tv til privat- og bedriftskunder over hele landet. Vi selger ogs? tjenester til andre telekom-operat?rer.Vi har 4200 medarbeidere fordelt p? over 30 arbeidssteder rundt om i Norge, inkludert Svalbard. Hovedkontoret v?rt ligger p? Fornebu i B?rum. 0800Send som e-post

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy