Innovasjon

Konica Minolta sponser “CNN Heroes”

Konica Minolta Inc. (Konica Minolta) er global hovedsponsor ut 2014 for tv-programmet ?CNN Heroes? p? kanalen CNN. Det er andre gang Konica Minolta sponser dette programmet.
P? 8. ?ret kaster ?CNN Heroes? lys over hverdagshelter med ekstraordin?rt engasjement innen milj? og menneskerettigheter. Konseptet er veldig enkelt – verden f?r vite at ett individ kan gj?re en forskjell i samfunnet.
Konica Minolta kan identifisere seg med dette. Under slagordet “Giving shape to ideas” st?tter Konica Minolta et bredt spekter av aktiviteter som bidrar til et bedre milj? og samfunn. P? milj?siden, for eksempel, har Konica Minolta lansert sin Medium-Term Milj?plan 2016 for ? bekjempe milj?utfordringene og styrke bedriftens konkurranseevne. Med vekt p? sine gr?nne fokusomr?der arbeider selskapet for ? oppn? konkrete m?l som reduserer milj?p?virkningen. P? menneskerettighetsfronten har Konica Minolta etablert en compliance policy i 2014 for ? bidra til ? forhindre menneskerettighetsbrudd.

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av nettverks- og programvarel?sninger og printere/multifunksjonsmaskiner som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning p? over 420 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittst?ende forhandlere som kompletterer v?rt distribusjonsnett. Med utgangspunkt i selskapets solide fremmarsj innen optisk teknologi, utviklet etter mange ?r som tidligere kameraprodusent, tar vi sikte p? ? v?re et selskap som tilbyr essensielle og innovative produkter og tjenester.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy