Konvertering = penger i kassa

Bytt ut konvertering med ord som omsetning og penger i kassa. Da blir det for mange straks mer forst?elig og interessant. ?kt konvertering er temaet for ett av fire dybdeseminarer p? Distansehandel Norges h?stkonferanse.
H?stekonferansen i Sandefjord byr p? en rekke spennende foredrag, samt p? fire dybdeseminarer som er like interessante.
Overskriften p? seminaret med Brings Anne Murstad (bildet) er Hvordan ?ke konvertering ved ? gi kundene valg.
? Salget er ikke avsluttet i det ?yeblikket kunden trykker p? kj?pknappen. Det er f?rst n?r kunden pakker ut varen hjemme og smiler forn?yd at du som netthandler skal v?re tilfreds, sier Anne Murstad.
Hun mener nettbutikkene m? bli dyktigere til ? gi kunden et reelt valg p? hvordan de vil motta varen: Hente selv, motta den i postkassa eller f? pakken levert p? d?ra. Det kan v?re avgj?rende for kundens valg av nettbutikk neste gang.
? At vi i Bring sier at dette er kanskje ikke overraskende, men vi har solid bakgrunn for ? hevde det. Den store e-handelsunders?kelsen v?r bygger p? intervjuer med 1000 forbrukere i hvert av de nordiske landene, og den levner ikke tvil: Forbrukerne setter stor pris p? ? f? et valg, uansett varekategori. Gi kunden din et valg, er Anne Murstads oppfordring.
Beskytt deg selv og kundene
I et annet dybdeseminar vil Christoffer Olausson (bildet nederst) fra Symantic-VeriSign ta for seg hvordan man beskytter eget nettsted mot virus eller andre u?nskete p?virkninger utenfra, og p? den m?ten oppn?r ?kt kundetillit..
? Nettbutikkene investerer store bel?p i sine nettsteder. Har man et nettsted som kundene omfatter som utrygt vil investeringene v?re tapt, sier Olausson.
H?stkonferansen er ?pen for Distansehandel Norges medlemsbedrifter og Business Partnere samt andre netthandlere som ?nsker ? bli kjent med foreningen. For fullstendig program og p?meldingslink:
www.dhandel.no

Distansehandel Norge er bransjeorganisasjon for E-handlere i Norge, og har etablert og styrer godkjenningsordningen Trygg E-handel. Organisasjonen er bransjens taler?r og forbrukernes garantist for seri?s og kundevennlig handel.
Med distansehandel menes alle handelsformer der kj?per og selger ikke m?tes fysisk. Organisasjonen ble etablert som Norsk Postordreforening i 1983.

Authors

Related posts

Top