Nordmenn mer kresne hotellgjester enn svensker

Fredrik Nicklasson har tiltr?dt stillingen som salgssjef i ComAround. Han kommer rett fra stillingen som markeds- og salgssjef i Inrego. Fredrik har lang erfaring fra IT-bransjen med bakgrunn som salgs- og markedssjef i svenske vekstselskaper og globale selskaper i IT-bransjen.
ComAround er i dag markedsledende innen Zero Level-support og er etablert i Sverige, Norge og Danmark. Rekrutteringen av Fredrik betraktes som et viktig skritt for at ComAround skal fortsette ? vokse internasjonalt. Som salgssjef i ComAround vil Fredrik ha ansvaret for salg internasjonalt, med fokus p? Sverige og Norge.
– Vi har v?rt p? jakt etter en person som Fredrik, sier Peter St?hl, adm. dir. i ComAround. Fredriks bakgrunn, erfaring og person passer perfekt inn i v?rt team. Vi ser frem til en spennende h?st med den videre utrullingen av ComAround Zero, som er v?r nyeste versjon av nettbasert selvbetjening.
Fredrik Nicklasson har sv?rt lang erfaring fra IT-bransjen der han har jobbet de siste 15 ?rene. Han kommer rett fra stillingen som salgs- og markedssjef i Inrego. Tidligere har Fredrik arbeidet som salgssjef i Dell og i det svenske IT-sikkerhetsselskapet Clavister, samt arbeidet som forretningsomr?desjef hos distribut?ren Ingram Micro.
– ComAround befinner seg i en perfekt posisjon med en nyutviklet og attraktiv SaaS-tjeneste som reduserer kostnadene og arbeidsbyrden for Helpdesk- og IT-avdelingene. Jeg ser et stort utviklingspotensial p? dette omr?det, der mange selskaper m? utvikle sitt syn p? supportsp?rsm?let og tenke mer selvstendig support. Her ser jeg at ComAround og v?r nettbaserte selvbetjening har en viktig funksjon ? fylle, sier Fredrik Nicklasson.
Om ComAround
ComAround er markedsledende p? tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue ?r har vi utviklet smarte tjenester som gj?r at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan l?se sine problemer online.
Om oss
ComAround er markedsledende p? tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue ?r har vi utviklet smarte tjenester som gj?r at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan l?se sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de d?gnet rundt, hele ?ret, bruker ComAround Self Service?. Blant v?re kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.1000

Authors

Related posts

Top