Norges beste arbeidsmilj?produkt har blitt enda bedre

– V?r mantra er Keep It Simple, og det gjelder ogs? timefangst, sier daglig leder i Mellora, Trond Hansen.
Mellora AS ser en klar sammenheng mellom HMS, kvalitet og arbeidstid. Et brudd p? for eksempel overtidsbestemmelser er et like stort avvik som for eksempel et brudd p? p?bud om bruk av verneutstyr p? arbeidsplassen. Begge deler kan f?re til farlige situasjoner. ? inkludere en egen modul der brukerne med f? trykk p? en smarttelefon kan f? full oversikt over egne timer samtidig som at arbeidsgiver har det samme, er en klar forbedring i forhold til papirskjemaer som fremdeles i stor grad brukes.
Appen er bygget slik at den lagrer alle registrerte timer og gir full oversikt over de forskjellige timekombinasjonene en arbeidsperiode best?r av. Ferieavvikling og sykefrav?r ivaretas ogs?, dog kun i forhold til antall timer/dager.
Med moduler for alt fra RUH, avvik, vernerunder og sikker-jobb analyse fra f?r av, mener Mellora at appen n? vil kunne redusere papirmengden som genereres i en bedrift i l?pet av et ?r betraktelig.
– Tenk bare p? antall A4-ark som brukes til RUH-skjemaer og timelister i bedriftene her til lands, sier Hansen. Ved ? bruke en smarttelefon-app istedenfor sparer man b?de penger og milj?et, samtidig som at innsankingen av denne type informasjon plutselig blir som en lek!
Appen er gratis og fins tilgjengelig til alle de store operativsystemene.

?HSEQ? fra Mellora skal v?re verdens mest brukte smarttelefon-applikasjon for rapportering av avvik, ulykker, nestenhendelser og forbedringsforslag relatert til HMSK.

Authors

Related posts

Top