Telekom

Ole Bj?rn Johnsen til Canon

N? er vinnerne av Self Service Awards 2012 blitt presentert p? Cirkus, Kungliga Djurg?rden, i Stockholm. Det er delt ut priser i kategoriene ?rets strategiske support, ?rets migrering og ?rets nykommer. ComAround vil takke alle til stede for en trivelig kveld, og vi vil spesielt takke alle nominerte for det gode arbeidet og det store engasjementet.
Self Service Awards er en ?rlig utmerkelse for de bedriftene og organisasjonene i Sverige og Norge som lykkes best med ? st?tte og effektivisere supportarbeidet gjennom nettbasert selvbetjening.
Vi vil gratulere vinnerne som har gjort et utmerket supportarbeid ved hjelp av nettbasert selvbetjening det siste ?ret.
Se bilder fra Self Service Awards 2012
film fra Self Service Awards og intervju med vinnere.

Her er vinnerne og juryens begrunnelse:
?rets strategiske support
Juryen gir prisen for “?rets strategiske support” til et selskap som med stor entusiasme og strategisk tankegang har skapt et raskt, korrekt og milj?vennlig supportopplegg som gjennomsyrer s? vel selskapet som samarbeidspartnerne.
Man deler kostnadsfritt sine kunnskaper og fremgangsrike metoder til andre selskaper.
Kombinasjonen av et effektivt samarbeid og en h?y bruk resulterer i en enest?ende h?y besparelse per bruker.
Vinneren av ?rets strategiske support er Volvia Försäkringar!

?rets migrering
Juryen har k?ret vinneren i kategorien “?rets migrering” for et godt utf?rt migreringsarbeid i forbindelse med overgangen til GroupWise.
Dette selskapet brukte selvbetjening helt riktig og kunne h?ste fruktene i form av en god l?sningsgrad og en sv?rt h?y bruk under migreringsfasen.
Juryen vil spesielt fremheve den h?ye avkastningen som migreringsopplegget ga.
Vinneren av ?rets migrering er Borlänge kommune!

?rets nykommer
Juryn har k?ret vinneren i kategorien “?rets nykommer” til et selskap som er sterkt overbevist om at selvbetjening er fremtiden og som har hatt en vellykket lansering med en rask ?kning i antallet aktive brukere. En vellykket innf?ring av et internt avrapporteringssystem viste veien.
Kvaliteten og l?sningsgraden er h?y p? de egenproduserte guidene, noe som tyder p? gode forberedelser og et pedagogisk opplegg. Man har en avkastning som overstiger m?lsettingen allerede det f?rste ?ret, og som fortsetter ? utvikle seg sv?rt positivt.
Vinneren av ?rets nykommer er Rikspolisstyrelsen.

For mer informasjon, g? inn p? www.comaround.no/selfserviceawards eller ta kontakt med:
Therese Walve
Prosjektleder Self Service Awards, ComAround
E-post: [email protected]
Telefon: +46 8 580 886 31
Om oss
ComAround er markedsledende p? tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue ?r har vi utviklet smarte tjenester som gj?r at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan l?se sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de d?gnet rundt, hele ?ret, bruker ComAround Self Service?. Blant v?re kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #EOS   #Eplehuset Oppgradert   #Fusion Drive   #Intel Core-prosessorer