Planlegg seilturen med mobilen

Bredb?ndsleverand?ren Broadnet Privat skifter navn til HomeNet for ? kunne ta en tydeligere posisjon i privatmarkedet.
HomeNet er det nye navnet p? bredb?ndsleverand?ren Broadnet sin satsing mot privatmarkedet, og de tar n? steget ut av det gamle merkenavnet for ? markere en tydeligere satsing p? god kundeopplevelse i form av h?y kvalitet og service med markedets laveste pris.
– Vi ?nsker ? bli leverand?ren med de mest forn?yde kundene og siden kundene p? bedrift- og privatmarkedet er noks? ulike, trengte vi ? differensiere oss, forteller Nina Vesterby, leder i HomeNet.
– Bredb?ndsbransjen har tradisjonelt scoret lavt i kundeservicem?linger, og det ?nsker HomeNet ? gj?re noe med. V?re verdier er ??pne, dyktige og sjarmerende?. Disse verdiene skal gjenspeiles i alt vi gj?r og spiller en sentral rolle n?r vi skal gi den beste kundeopplevelsen fortsetter Vesterby.
– Fokuset for HomeNet er ? i tillegg til ? levere best mulig bredb?nd til fast lav pris ? ? v?re best p? kundeopplevelse, forteller Vesterby. – Vi utvider ?pningstidene i kundesenteret og kommer til ? legge ut ventetiden p? telefon p? Homenet.no slik at kundene selv kan beslutte i hvilken kanal de ?nsker ? ta kontakt med oss. Dette er ett av flere tiltak vi gj?r vi for ? vise at vi ?nsker ? v?re ?pne og ?rlige, og litt annerledes enn andre leverand?rer i v?r bransje.
?ker satsingen p? nett
Broadnet Privat var en underkatalog p? Broadnet AS sine nettsider, noe som gjorde det vanskelig ? gi informasjon skreddersydd mot det private bredb?ndsmarkedet.
– Homenet.no skal ikke bare ha den beste informasjonen om bredb?nd og fiber til privatpersoner, men ogs? fungere som en god kanal inn til kundesenteret. B?de via telefon, chat, mail og Facebook. Facebook-sidene v?re har v?rt salgsfokusert, men med det nye merkenavnet vil vi ogs? bruke denne siden som en kundeservicekanal, forteller HomeNet.
– Vi har ogs? lagt opp en helt ny ?Min Side?-funksjon som gir kundene v?re en bedre innsikt i kundeforholdet og leveransene. Denne siden vil vi stadig utvikle videre i m?nedene som kommer etter lansering.
Eksisterende kunder i fokus
P? sp?rsm?l om lanseringen av det nye merkenavnet blir fulgt opp av massiv annonsering, forteller Vesterby at de prioriterer de eksisterende kundene i f?rst omgang.
– Det er de kundene vi allerede har som er viktigst for oss, og i f?rste omgang skal vi fortelle dem hvorfor vi endrer navn for ? bli en enda bedre leverand?r for dem. Det er fremdeles ?Den beste kundeopplevelsen i form av h?y kvalitet og h?yt serviceniv? som gjelder?, avslutter lederen i HomeNet.
Om HomeNet
HomeNet er en del av Broadnet AS og leverer bredb?nd til privatmarkedet. HomeNet tilbyr maks hastighet til lavest pris. I praksis betyr dette at alle ADSL-kunder i eget nett betaler kun kr 295 pr. m?ned, og f?r s? h?y hastighet som det er mulig ? levere. HomeNet tilbyr ogs? fiber med sv?rt h?ye hastigheter i utvalgte byer i Norge.
HomeNet er nr. 1 p? Telepriser.no og har som m?l ? levere bredb?nd med den aller beste kundeopplevelsen.

1000

Authors

Related posts

Top