Telekommunikasjon

Premiere for Clas Ohlsons nye reklamesatsing – ?De Nyttige?

02-10-2013 09:00 Clas Ohlson Norge Clas Ohlson satser p? de nyttige! 7.oktober er det premiere p? Clas Ohlsons nye reklamefilm ?De nyttige?. Fokuset er TV-mediet, supplert med kampanjer p? nett, trykte medier og butikk kommunikasjon. Den nye reklamesatsningens m?l er ? gi et klart og tydelig bilde av alt Clas Ohlson kan tilby i form av smarte og enkle l?sninger p? hverdagens praktiske problemer.

7.oktober er det premiere p? Clas Ohlsons nye reklamefilm ?De nyttige?. Fokuset er TV-mediet, supplert med kampanjer p? nett, print og butikk kommunikasjon.

Den nye reklamesatsningens m?l er ? gi et klart og tydelig bilde av alt Clas Ohlson kan tilby i form av smarte og enkle l?sninger p? hverdagens praktiske problemer. Konseptet er utarbeidet for ? passe alle de fire markedene Clas Ohlson er representert i (Sverige, Norge, Finland og Storbritannia). Det passer ogs? forskjellige sesonger og dekker de fem produktkategoriene: jernvare, elektro, multimedia, hjem og fritid.
?Med konseptet ?De Nyttige? ?nsker vi ? vise kundene at alle kan, ved ? l?se forskjellige praktiske problemer for seg selv, familien og venner, v?re superhelter i hverdagen. Alle kan bli nyttige ved hjelp av nyttige dingser fra Clas Ohlson og vi h?per vi kan inspirere folk til ? ta tak i nye prosjekter i hus og hage ? sier Stine Trygg-Hauger, Kommunikasjons og markedssjef i Clas Ohlson Norge
I Norge vil reklamefilmene sendes p? TV2, TVNorge, Discovery Channel og National Geographic.
Regiss?r: Sebastian Reed (Camp David)
Produsenter: Richard Edblom (Camp David) og Mark Baughen (Colony)
Mediebyr?: H?kon Gerner, Vizeum
For mer informasjon, kontakt:
Stine Trygg-Hauger, Kommunikasjons og markedssjef Clas Ohlson Norge, + 47 93 26 15 41
John Womack, Informasjons- og IR-direkt?r Clas Ohlson Corporate +46 70 678 24 99

Det lille postordrefirmaet, grunnlagt av Clas Ohlson i 1918, har blitt en vellykket europeisk retailkjede. Hver eneste dag hjelper de approx. 4 000 ansatte, i Sverige, Norge, Finland, Storbritannia og Kina, kunder med ? finne l?sninger som passer deres hjemmeprosjekter.
V?r lidenskap for fiffige produkter viser seg i alt vi gj?r. Det er en arv fra v?r grunnlegger, som tilbrakte mange netter med ? klekke ut smarte l?sninger p? hverdagslige problemer. V?r sanne interesse for ? finne p?litelige og smarte produkter er en av ?rsakene til hvorfor vi har lyktes hvert ?r siden oppstarten.
V?r bedriftskultur preges av den spesielle Clas Ohlson-?nden, som kommer til syne gjennom v?r ansvarsf?lelse, lag?nd, gjensidig respekt og ?penhet rundt utveksling av tanker og ideer. Vi bryr oss om kundene, de ansatte og samfunnet i sin helhet. Lav personalutskifting, gode resultater i sp?rreunders?kelser blant de ansatte og kundeservice, som gjentatte ganger har f?tt priser, er resultater av v?r grunnleggers filosofi.
Vedlagte filer

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy