SAS rangeres som ledende innen Cross-Channel Campaign Management

En ny uavhengig unders?kelse utf?rt av Forrester utpeker SAS Institute som markedsledende innen Cross-Channel Campaign Management (CCCM) – kampanjestyring p? tvers av kanaler.
CCCM er et fagfelt ?kende i kompleksitet. Tilvekst av ny teknologi og nye kanaler leder til at markedsf?rere ettersp?r programvare for ? kunne utf?re stadig mer avanserte kampanjer. I f?lge rapporten The Forrester Wave?:Cross-Channel Campaign Management Platforms, Q3 2014 utmerker SAS? Customer Intelligence seg med h?yeste poengsum for n?v?rende l?sning innen dette fagfeltet.
SAS? Customer Intelligence f?r beste plassering for analyse, rapportering, optimalisering, interaksjonsstyring og antall installasjoner, samt er i tet n?r det gjelder rangeringene for arkitektur og selskapsstrategi.
– SAS Customer Intelligence sikrer seg h?yest mulig poengsum for sitt n?v?rende produkt innen l?sningsomr?det og utmerker seg blant de andre markedslederne med sine analyse- og optimaliseringsegenskaper, skriver Forrester i sin rapport.
Etterhvert som markedsf?ring i den digitale tidsalderen ?ker i kompleksitet, er mange CCCM-l?sninger som kommer til kort. De makter ikke ? holde tritt med det store omfanget av nye digitale og fysiske kanaler som selskaper beh?ver for ? engasjere kundene sine.
– Markedsf?rere har v?rt p? en digital reise de senere ?r, ved ? f?rst etablere en digital salgskanal, til videre ? mestre integrert markedsf?ring p? tvers av flere digitale kommunikasjonskanaler. N? snakker alle om omni-channel, og om behovet for ? f? alle salgskanaler til ? arbeide s?ml?st sammen for ? bygge selskapets brand. N?r man mestrer ? orkestrere b?de de digitale og fysiske m?teplassene skapes de virkelig store kundeopplevelsene, sier Wenche Nielsen, markedsdirekt?r i SAS Institute.
SAS Institute tilbyr en CCCM-l?sning som integrerer kundeinnsikt, st?tter dialog- og flerkanalkommunikasjon, og gir anledning til ? optimalisere miksen av kampanjer for ? effektivt drive en sofistikert omni-kanalsmarkedsstrategi. M?lsettingen er ? forbedre m?ten markedsf?rere arbeider p? i dagens komplekse verden.
Av Gartner er SAS plassert i Leaders kvadranten i deres Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management (mai 2014), Magic Quadrant for Marketing Resource Management (Februar 2014) og Magic Quadrant for Integrated Marketing Management (oktober 2013).
SAS Institute er verdens st?rste privateide IT-selskap med 14.000 ansatte og 70.000 kundeinnstallasjoner i 136 land. SAS er verdensledende leverand?r av Business Intelligence og Analytics-l?sninger.
Siden 1976 har selskapet gitt kundene muligheten til ? ta riktige beslutninger raskere. Avanserte statistikk- og analysemetoder i brukervennlige applikasjoner avdekker nye sammenhenger og forretningsmessige muligheter. SAS Institute – The Power To Know.
www.sas.com/no

Authors

Related posts

Top