Data

Senatet vedtok ?200-kronersgrense?

SocialBoards har utviklet et nytt statistikk verkt?y for analyse av kundenes tilbakemeldinger. “Det er helt essensielt at v?re kunder f?r innsikt i hva kundene mener p? et overordnet niv?” sier med-gründeren av selskapet, Anne Kristine R. Grude.

QlikView er kjent for mange som ett av markedets beste og raskeste analyse verkt?y for store datamengder. N? integreres programvaren i SocialBoards for ? gi selskapets kunder mulighet til ? trekke de store linjene i forhold til forbrukerens meninger rundt spesifikke emner og temaer som forbrukeren er opptatte av.
Med SocialBoards Analytics kan brukeren se tall og grafer basert p? temaer, enkeltord eller fraser, og drille ned i disse gjennom et enkelt web-grensesnitt. Man f?r ogs? full oversikt over viktige KPI’er som responstid for hver kanal (facebook, twitter, mobil, web og epost), gjennomsnittlig behandlingstid og sentiment-verdier.
SocialBoards AS har utviklet og drifter SaaS (Software as a Service) applikasjonen SocialBoards. Med SocialBoards er det enklere enn noen gang ? f? innsikt dine kunders behov, gjennom ? samle inn viktig informasjon om hvordan de opplever dine produkter og tjenester. Kunder og andre interesserte samles p? samme sted for ? dele sp?rsm?l og svar, komme med ideer og forslag, rapportere feil – eller rett og slett bidra med erfaringer,

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy