TDC SKAL LEVERE BREDB?NDSTJENESTER TIL BUSKERUD, TELEMARK OG VESTFOLD FYLKESKOMMUNER

Norske QuestBack, som er mest kjent for sine online sp?rreunders?kelser og Enterprise Feedback Management (EFM), anerkjennes av det verdensledende analysebyr?et Gartner som en global utfordrer innen Sosial CRM (sosial customer relationship management).
Gartners Magic Quadrant rapport, publisert 27. september 2012, utnevner QuestBack til en hovedutfordrer innen sosial CRM. Analytikerne Adam Sarner og Ed Thompson p?peker at en vellykket sosial CRM-satsing m? knyttes til forretningsm?l:
– Virksomhetene m? skape m?lbare resultater, ellers er det un?dvendig ? bruke ressurser p? sosial CRM.. Applikasjoner for sosial CRM m? ?ke l?nnsomheten eller gi andre m?lbare resultater ved ? bygge tillit, f? kundeinnsikt, differensiere produkter eller tjenester, og ?ke salget, heter det i rapporten.
Gartner vurderer leverand?rer basert p? virksomhetenes visjon og evne til ? etterleve denne, og har ?kt niv?et for ? bli inkludert i ?rets rapport. Det er kun de ledende akt?rene i markedet som blir nevnt i rapporten.
– Vi er glade for ? bli anerkjent av Gartner for v?rt arbeid med Sosial CRM,” sier QuestBacks administrerende direkt?r, Ivar Kroghrud. V?rt m?l er ? skape vinnerne innen opplevelses?konomien. Sosiale kanaler – sammen med lokaltjenester og mobil – blir stadig viktigere for v?re kunder, og gir en fantastisk mulighet til ? bygge varige og gjensidig fordelaktige forhold mellom merkevarer og forbrukere”.
Om QuestBack
QuestBack AS er Europas ledende tilbyder av Enterprise Feedback Management og online sp?rreunders?kelser ? som for eksempel kursevaluering og medarbeiderunders?kelse – webbaserte tjenester for relasjonsutvikling gjennom innhenting, analyse og oppf?lging av forretningskritisk informasjon. QuestBack er et norsk selskap med kontorer i totalt 19 land. Hovedkontoret ligger i Oslo. Selskapet betjener i dag over 5000 kunder p? tvers av alle bransjer og industrier.

2000

Authors

Related posts

Top