Vinnerne av Self Service Awards 2013

I kveld k?res vinnerne av Self Service Awards p? Cirkus, Kungliga Djurg?rden i Stockholm. Self Service Awards er en ?rlig utmerkelse for de bedriftene og organisasjonene som har lyktes best med ? utvikle og effektivisere supportarbeidet ved hjelp av ComArounds nettbaserte selvbetjening.
Det deles ut priser i kategoriene ?rets nykommer, ?rets strategiske support, ?rets migrering og ?rets Self Service Star.
Vi har gleden av ? kunne presentere ?rets vinner og takker for en fantastisk feiring p? Cirkus i kveld.
?rets nykommer
Juryen har k?ret vinneren i kategorien ??rets nykommer? til et selskap som fikk en flygende start med ? bruke s? vel ComArounds supportguider som sine egne. Man har lykkes ? skape en h?y tilgjengelighet via selvbetjeningen i en geografisk spredt organisasjon.

Vinneren har en gjennomtenkt strategi for ? spre Best practise i organisasjonen og hele tiden ?ke kunnskapsniv?et til alle brukere innen IT og andre viktige omr?der. ?rets nykommer har hatt en unik evne til raskt ? ta til seg og utnytte alle mulighetene som ligger i selvbetjeningskonseptet, noe som har f?rt til et raskt og godt resultat.

?rets nykommer er – Skandiamäklarna

?rets strategiske support
Juryen har k?ret vinneren i kategorien ??rets strategiske support? til et selskap som utnytter hele potensialet i ComArounds selvbetjening. Man legger stor vekt p? informasjon s? vel som oppl?ring, og brukerne har i dag tilgang til et hundretall tekst- og filmguider som hele tiden sl?r nye rekorder i antall visninger. En stor lydh?rhet mot virksomheten og hva som ettersp?rres og et stort fokus p? ? gi video- og filmst?tte har blitt en suksess.
Juryen vil ogs? fremheve betydningen av vinnerens fremgangsrike markedsf?ring av selvbetjening og den h?ye bruken av tjenesten, noe som frigj?r tid for den manuelle supporten til ? hjelpe brukerne med mer kompliserte saker.
?rets vinner har en gjennomtenkt og konsekvent strategi for ? tilfredsstille nye behov, noe som sikrer en fortsatt stor nytte for alle brukerne.
Prisen for ?rets strategiske support g?r til ? Norrbottens Läns Landsting

?rets migrering
Juryen har k?ret vinneren i kategorien ??rets migrering? for et godt utf?rt migreringsarbeid i forbindelse med overgangen til Windows 7, Office 2010 og Outlook 2010. Ved hjelp av selvbetjening gjorde man det enklere for brukerne, som fikk en smidig overgang til den nye plattformen.

Juryen vil spesielt fremheve den h?ye bruks- og l?sningsgraden som kjennetegner ?rets vinner samt betydningen av selvbetjeningens potensial for ? gj?re ting enklere for brukerne ved migrering til nye IT-l?sninger. Med fokus p? de riktige sakene, slik som st?tte for standardarbeidsplassen og migreringsspesifikt innhold, har man klart ? oppn? et enest?ende resultat hos alle ber?rte kommuner. ?rets migrering er et resultat av et vellykket samarbeid mellom flere kommuner og viser styrken til en felles selvbetjening for oppdragsgivere med h?ye krav.

Prisen for ?rets migrering g?r til ? Göliska IT

?rets Self Service Star
Juryen har k?ret vinneren i kategorien ??rets Self Service Star? til en person som med sin entusiasme, besluttsomhet og sterke drivkraft har utviklet selvbetjeningstjenesten til nye h?yder.

Vinneren har et helhetsgrep p? brukernes supportbehov og utvikler hele tiden konseptet med kontinuerlige forbedringer. Juryen vil fremheve vinnerens evne til ? analysere, strukturere og systematisere samt til ? presentere og markedsf?re nettbasert selvbetjening p? en ypperlig m?te.

Vinneren er en lysende stjerne for virksomheten med sin store erfaring og evne til ? f? andre til ? vokse og lykkes.
?rets Self Service Star er Bodil Sommerdahl-Wettervik hos Rikspolisstyrelsen.

Hvis du ?nsker mer informasjon, kan du g? inn p? www.comaround.se/selfserviceawards eller kontakte:
Therese Walve
Prosjektleder Self Service Awards 2013, ComAround
E-post: [email protected]
Telefon: +46 (0)8 580 886 31

Om oss
ComAround er markedsledende p? tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue ?r har vi utviklet smarte tjenester som gj?r at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan l?se sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de d?gnet rundt, hele ?ret, bruker ComAround Self Service?. Blant v?re kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.1000

Authors

Related posts

Top