datateknikk

Vinnerne av Self Service Awards 2014

I dag har vinnerna av Self Service Awards 2014 blitt k?ret p? Cirkus, Kungliga Djurg?rden i Stockholm. Self Service Awards er en ?rlig utmerkelse for de organisasjoner og individer som har lyktes best med ? utvikle og effektivisere supportarbeidet ved hjelp av ComArounds nettbaserte selvbetjening.
Det deles ut priser i kategoriene ?rets nykommer, ?rets migrering, ?rets strategiske support og ?rets Self Service Star.
Vi har gleden av ? kunne presentere ?rets vinner og takker for en fantastisk feiring p? Cirkus i kveld.
?rets nykommer
Juryen har k?ret vinneren i kategorien ??rets nykommer?, og prisen g?r til en organisasjon som med begrensede supportressurser yter support til en stor mengde brukere.
Takket v?re en godt gjennomf?rt innf?ring av Self Service kan de n? tilfredsstille brukernes store behov for support med mange tilbakevendende sp?rsm?l p? en sv?rt effektiv og rask m?te. Supporten har blitt proaktiv, har h?yere tilgjengelighet og forn?yde brukere.
?rets nykommer er Gyldendal
?rets strategiske support
Juryen har k?ret vinneren i kategorien ??rets strategiske support?, og prisen g?r til en organisasjon med en IT og support som hele tiden drives fremover m?lbevisst og skritt for skritt.
Vinneren har med Self Service tatt et helhetsgrep p? brukernes supportbehov og har klart ? lede riktig sp?rsm?l til riktig sted.
Ved ? utnytte mulighetene som selvbetjeningskonseptet gir, fortsetter vinneren ? lede virksomheten mot enda bedre resultater. Alle supportrelaterte aktiviteter viser, sammen med Self Service som verkt?y, et redusert behov for ? kontakte den tradisjonelle supporten.
Prisen for ?rets strategiske support g?r til Advokatfirman Vinge
?rets migrering
Juryen har k?ret vinneren i kategorien ??rets migrering?, og prisen g?r til en organisasjon som p? en forbilledlig m?te har utnyttet mulighetene som Self Service gir i forbindelse med en stor endring i brukernes IT-milj?.
Vinneren har dessuten implementert Self Service sv?rt raskt i forbindelse med migreringen og hatt stor suksess i en sv?rt viktig fase. Dette har de oppn?dd takket v?re en metodisk innf?ring, fokus og best practise!
Prisen for ?rets migrering g?r til Folkuniversitetet
?rets Self Service Star
Juryen har k?ret vinneren i kategorien ??rets Self Service Star?, og prisen g?r til en person som er med og driver utviklingen av Self Service gjennom sitt sterke engasjement og sin store evne til ? se nye utviklingsmuligheter.
Geografiske utfordringer har ikke f?tt st? i veien for vinneren da denne har v?rt med p? ? gj?re Self Service til et av de viktigste verkt?yene i selskapets Service Desk.
?rets Self Service Star er Giedrius Daugmaudis (SEB)
Hvis du ?nsker mer informasjon, kan du g? inn p? www.comaround.no eller kontakte:
Therese Walve
Prosjektleder Self Service Awards 2014, ComAround
E-post: [email protected]
Telefon: +46 (0)8 580 886 31

Om ComAround
ComAround er en internasjonal gasellebedrift som har spesialisert seg p? Zero Level-support. I mer enn tjue ?r har vi utviklet smarte nettbaserte selvbetjeningstjenester som gj?r at alle som jobber med en digital enhet, raskt og enkelt kan l?se sine problemer online. D?gnet rundt, ?ret rundt, l?ser ComAround Zero? problemer og svarer p? sp?rsm?l hos v?re kunder i over 100 land.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #CA   #IBM   #PEDAB   #SAP