programvare

Vogel’s f?r slutt p? ledningskveiler

P? bloggen sin har Thomas Skavhellen som jobber som salgs og markedsansvarlig i MottiMotti, 5 sp?dommer om digital markedsf?ring for 2013.

– Jeg h?per vi kommer til ? se at flere merkevarer tar i bruk video som kommunikasjonsformat sier Skavhellen. Det er absolutt et undervurdert media som kan brukes til alt fra salg, kundeservice og kanskje best av alt kriseh?ndtering. Et bilde sier kanskje mer en 1000 ord, men en video er ofte mye mer effektiv og personlig.
Andre ting Skavhellen tar frem er Gamification. Jeg tror de som vil lykkes med gamification i 2013 er de som tar det i bruk i alle ledd. Vi har sett mange eksempler p? kampanjer som ikke har blitt en suksess fordi folk ikke forst?r spilldesign. Gamification er kanskje den beste m?ten ? skape endringer p?, men det m? gj?res p? riktig m?te, tilpasses ulike spillere og kunne tilpasses underveis. Det krever ofte mer tid enn en 14 dagers kampanje for ? oppn? sukksess sier Thomas Skavhellen. Status er mye viktigere en fysikse premier, det viser jo bare reality shows som Paradis Hotel. 300.000 i f?rstepremie er ikke det som lokker deltakere, det er muligheten til ? bli en kjendis og alt det som h?rer med avslutter Skavhellen.
2013 er ogs? ?ret hvor alt skal kobles til Internett, sier Skavhellen. Internet of Things eller IOT har eksistert i mange ?r og i MottiMotti har vi vist helt siden vi koblet et juletre opp mot Twitter i 2011 at dette kommer til ? bli en herlig m?te ? engasjere brukere p? i fremtiden. Det har tatt litt tid f?r folk har klart ? se potensialet, men n? f?r vi mange henvendelser p? ? koble alt fra lamper, temperaturm?lere og RFID opp mot internett for ? lage mer dynamiske kampanjer basert p? hva brukerne gj?r. Skavhellen gleder seg stort til ? se hvordan folk kommer til ? motta disse kampanjene og liker at folk tenker nytt i kampen om ? engasjere kundene sine.

Les mer om Thomas Skavhellen sine sp?dommer p? bloggen hans: ThomasSkavhellen.com

Med et digitalt sinn og et kreativt hjerte, skaper vi engasjement for din merkevare. V?rt fokus er ny teknologi, gjort tilgjengelig for dagens marked. MottiMotti.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy